2010-11-15

Vecka 45

Den här veckan har jag gjort en sammanställning på mina idéer. Till att börja med ska jag starta en grupp för tjejer som jag än så länge kallar för tjejgruppen. Gruppen är tänkt att startas vt - 2011. I detta projekt kommer jag att sammarbeta med Lo Larson som är anställd hos UPP! och Iris Daniela Classon som är entrepenör inom hälsobranschen samt några till som jag vet berör dessa områden vi kommer att diskutera. Dessutom kommer vi att vid varje tillfälle/tema ha en kort presentation om ämnet däribland föreläsningar och aktiviteter ingår.

I helgen bjöds det på mat, snacks, poesi, trolleri, musik och lite kort information om samban som blev så gott som uppskattad! 5 timmar med skratt och spännande händelser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar här! Frågor skickas via mail: roselines.blogg@gmail.com.