2010-12-25

God Jul*

God kväll! Jag har haft en underbar julafton med familj, släkt och vänner! Presenter i överflöd och en massa kärlek, mat och skratt. Det kunde inte bli bättre! Dessutom är julen inte slut ännu, den fortsätter hela veckan ut!!! Först nu, sent på kvällen passar jag på att jobba lite, mitt jobb är min hobby för jag älskar det jag gör! Samtidigt har jag en härlig omgivning med färger, tindrande lampor, dämpad belysning, musik och människor jag älskar som sitter tätt tillsammans i soffan, fotöljerna och på den stora mjuka mattan framför en 40 tums TV skärm. Alla varvar ner innan läggdags för att imorgonbitti fortsätta den roliga dagen med ännu nya spännande grejer att göra =)!

God Jul och Gott Nytt år till er alla* Önskar Roseline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar här! Frågor skickas via mail: roselines.blogg@gmail.com.