2010-12-19

Vecka 50

I denna veckan har jag träffat Iris Daniela Classon. Hon har öppnat en dietistmottagning i centrala Göteborg. Vi satt och åt sushi och pratade i flera timmar om företagande, det var jättetrevligt! Ni hittar hennes hemsida här: http://www.kompetenthalsa.se/.

Dessutom hade jag ett möte med min chef, Elin Marelid, på F&S. Det gick jättebra och det jag hade tänkt göra till nästa år kommer nu att slå igenom. Ville bara försäkra mig så att allt är okej och under kontroll. Har dessutom ringt Unionen och pratat med dem. Fick kontraktet till mitt nya jobb som börjar i januari men tänkte först dubbelkolla några grejer innan jag skriver på det.

Under veckan hade jag kontakt med redaktionen på UPP! också. Jag passade på att lämna över en liten present till dem nu när det är så nära inpå Jul. Det är en tavla som jag gjort, postmodernt.
Övrigt

Denna veckan har jag träffat mina ex kollegor på MSF (Läkare Utan Gränser). Hemsida: http://lakareutangranser.se/. Vi hade ett litet årsavslut med god mat och tipspromenad på frågor som är relaterade till Läkare Utan Gränser. Jag och Torbjörn vann =)!

I torsdags var jag på tandläkarbesök också, fick gratis tandläkarvård av Lennart Lundin =). Har tänkt att gå tillbaka till honom nästa gång jag behöver besöka tandläkaren, tycker att han har varit den bästa hittills. Dem andra jag besökt har knappt gett mig 10-15 min medan han verkligen tog sig tid för att dessutom svara på mina frågor.

Nu ska jag iväg och jobba! Ha en fortsatt trevlig helg =D!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar här! Frågor skickas via mail: roselines.blogg@gmail.com.