2011-02-12

Vecka 5

Den här veckan har jag gått på en massa olika restauranger. Nu när jag får rikskuponger från mitt nya jobb blir det mycket utemat. Jag har minst provat fem nya restauranger på en enda vecka! Jag köpte kycklingfiléer för några veckor sedan men de ligger fortfarande i frysen helt orörda. Det är bara frukosten jag äter hemma och ibland inte  ens det. Lever på bananar på vägen till jobbet eller havregrynsgröt, nötter och frukt när jag kommer till jobbet (mitt administrativa arbete). Därefter äter jag allt... sallad, kyckling, oxfilé osv.

Angående min karriär är jag på väg åt rätt håll. Det enda jag prioriterat bort ett tag, som är lite hemligt just nu, är en utav mina största drömmar... Jag har en idé om hur jag ska uppnå den och behöver först ta kontakt med en person innan jag tar mitt beslut att ta det första steget in mot den riktningen.

I övrigt så har jag haft kontakt med dem på redaktionen och pratat om den kommande intervjun jag och en till tjej ska göra. Jag har också fixat lite grejer på min bank och pratat med facket angående min försäkring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar här! Frågor skickas via mail: roselines.blogg@gmail.com.