2011-02-13

Vecka 6

Vecka 6 har jag intervjuat Palle Stenberg på Nudie. Jag har haft lunchmöte med Yasmin Oom. Vi åt på mitt nuvarande favoritstället, Tintin på Linné och så har jag firat alla hjärtans dag med min Ali som jag nog hittills inte nämnt. Vi började fira från det att han kom hem ifrån lägret med skolan (ett läger som alla läkarstudenter på GU åker till när de går sin femte termin) för att inte få det att låta som ett läger ifrån högstadiet... Han är 25! Finrestaurang, bagels till frukost på en engelsk frukostrestaurang och BIO, mer lek, skoj och lyxig mat blir det =)!!! Alla hjärtans dag fortsätter ju imorgon och för oss även nästa helg och såklart helgen därpå =D! Vi tröttnar aldrig på att fira så därför hittar vi på en massa olika anledningar till att fira =P så fort vi får den möjligheten, tar vi den!

Angående mina arbeten så går allt som det ska! Det har gått framåt och jag har lyckats lära mig att slappna av när jag kommer till mina fria helgdagar. Tanken var att jag skulle ta igen det jag inte hunnit med under veckodagarna men nu så har jag som mål att hinna färdigt med allt till helgens första dag och det måste jag säga att jag har lyckats ganska bra med =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar här! Frågor skickas via mail: roselines.blogg@gmail.com.