2011-03-02

Pourbon

Hej bloggen! Nu när jag har en iphone har jag möjlighet att kunna blogga lite oftare. Istället för att släpa på en tung laptop... Jag kan börja med att jag via jobbet på Svenska Orient Linien blev bjuden på mat av en försäljare som kom och besökte oss på Imperial Shipping avdelningen, vi gick till en restaurang vid Majorna som heter Nikolinas. Det roliga var att jag just vid den tidpunkten tappade min telefon i toaletten! I tre dagar låg den i ris för att absorbera bort vattnet, som tur är klarade den sig och den funkar bra. Men ändå, jag fick en anledning att köpa en iphone... Så samma dag som jag tappade den, i förra veckan, så köpte jag en iphone. Lie impulsivt men ett utav mina bästa köp! Nu har jag äntligen tid att kolla mina mail och göra ärenden via den utan att sitta till sent inpå natten och fixa mina saker efter allt jobb.

Nästa grej jag tänkt berätta är att jag kollade fel på tiden imorse. Skyndade mig till min utbildning son börjar vid nio och såg när jag var två hållplatser ifrån stan att klockan snart skulle bli åtta och inte nio. Drog till en restaurang jag velat gå till för någon vecka sen så nu sitter jag och äter på en frukostmeny på Pourbon. Utbildningen börjar snart så ska snart börja röra mig härifrån. Det är sista dagen på min utbildning med coompanion och jag måste säga att jag har haft jätteroligt.

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar här! Frågor skickas via mail: roselines.blogg@gmail.com.