2011-03-03

2011-03-03

Tjenixen! Vaknade med magsmärta imorse och jag ringde direkt till 1177. De rekommenderade mig att omedelbart gå till läkarn, då jag beskrev mina symtom. Nu sitter jag och väntar på vårdcentralen. Det har varit mycket folk här så det har varit lång väntetid men snart så är det min tur =D. Tänkte att jag skulle skicka med en bild här men igår när jag försökte skicka en bild på frukosten gick det inte... Lyckas jag inte med det nu heller får jag göra det när jag kommer hem, eller ja...snarare när jag använder min laptop.

Nope, det gick inte. Får lära mig hur man gör =) liksom se till så att alla funktionerna på den här iphone funkar! =D.

Ps: Det är en jättehärlig avslappningsmusik här. Nästan så att man somnar =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar här! Frågor skickas via mail: roselines.blogg@gmail.com.